Felanmälan
Här hittarna ni uppgifter om ni behöver kontakta någon utanför styrelsen
Yale Doorman
Om ni har problem med ert lås se nedan hur ni ska gå till väga
1. Problem med inställningar mm se guiderna för låsen som finns i fliken blanketter eller fråga vaktmästaren om hjälp
2. Problem med låsen som behövs åtgärdas dagtid , kontakta vaktmästaren som tar detta vidare direkt till Per på Riksbyggen. Han tar då direkt kontakt med ansvariga som ska komma ut.
3. Akuta problem som måste åtgärdas på jourtid , gäller bara om
1.låset slutar fungera 2. Går ej att låsa/låsa upp 3.låset lossnat från dörren
Riksbyggen Dag & Natt
Om du får problem med din lägenhet efter arbetstid eller under helgerna och som inte kan vänta, skall du vända dig till Riksbyggen Dag & Natt som då åtgärdar felet.
Ring även Riksbyggen Dag & Natt om du blir utsatt för störningar nattetid, tex. hög musik eller dylikt.
Tänk på att man dock har rätt till att ha fest ibland.
Felanmälan och störningsjouren är öppen alla dagar i veckan, året om, dygnet runt.
Behöver ni hjälp av vaktmästaren så ring och gör en felanmälan
Telefon: 0771-860 860
Vid problem ring alltid felanmälan först då vi i styrelsen oftast inte kan hjälpa till att åtgärda problemen ni fått
Läs mer på Riksbyggens hemsida
Sydantenn, Felanmälan av tv och internet
Telefon: 040-601 22 22
www.sydantenn.se/kundservice/
Aimo Park
Har du frågor gällande kontrollavgifter?
Ring vår Överklagningsenhet på telefon 0771-96 90 02.
Vi har öppet helgfria vardagar mellan klockan 09.00-12.00.