Felanmälan

Här hittarna ni uppgifter om ni behöver kontakta någon utanför styrelsen

Yale Doorman

Om ni har problem med ert lås se nedan hur ni ska gå till väga 

1. Problem med inställningar mm se guiderna för låsen som finns i fliken blanketter eller fråga vaktmästaren om hjälp

2. Problem med låsen som behövs åtgärdas dagtid , kontakta vaktmästaren som tar detta vidare direkt till Per      på Riksbyggen. Han tar då direkt kontakt med ansvariga som ska komma ut.

3. Akuta problem som måste åtgärdas på jourtid , gäller bara om 

1.låset slutar fungera 2. Går ej att låsa/låsa upp 3.låset lossnat från dörren

kontakta Riksbyggen Dag & Natt på 0771-860 860
Dag och natt Ringer ut Glasomera direkt 



                    Riksbyggen Dag & Natt

Om du får problem med din lägenhet efter arbetstid eller under helgerna och som inte kan vänta, skall du vända dig till Riksbyggen Dag & Natt som då åtgärdar felet.
Ring även Riksbyggen Dag & Natt om du blir utsatt för störningar nattetid, tex. hög musik eller dylikt.
Tänk på att man dock har rätt till att ha fest ibland.

Felanmälan och störningsjouren är öppen alla dagar i veckan, året om, dygnet runt.

Behöver ni hjälp av vaktmästaren så ring och gör en felanmälan

Telefon: 0771-860 860

Vid problem ring alltid felanmälan först då vi i styrelsen oftast inte kan hjälpa till att åtgärda problemen ni fått

Läs mer på Riksbyggens hemsida

Sydantenn, Felanmälan av tv och internet

Telefon: 040-601 22 22 

www.sydantenn.se/kundservice/  

Aimo Park 

Har du frågor gällande kontrollavgifter?

Ring vår Överklagningsenhet på telefon 0771-96 90 02. 

Vi har öppet helgfria vardagar mellan klockan 09.00-12.00.